Chociaż podstawowym założeniem dźwigów osobowych jest ich wymiar praktyczny, czyli realizowanie transportu pionowego ludzi i towarów pomiędzy poszczególnymi kondygnacjami budynku, to nowoczesna winda może stać się również wizytówką firmy. Współczesne windy nie są już nudnymi klaustrofobicznymi pomieszczeniami przemieszczającymi się między piętrami, stały się prawdziwymi perełkami designu, które zaskakują i zachwycają swoim wyglądem. W jaki sposób estetyka windy może podnieść prestiż firmy lub budynku? Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, zapraszamy do lektury!
Dlaczego wygląd windy ma znaczenie?
Poruszając się po różnych biurach, centrach handlowych, wieżowcach i przestrzeniach publicznych nie sposób nie zauważyć, że wygląd nowoczesnych wind ma bezpośredni wpływ na wzrost prestiżu danej firmy bądź miejsca. Dzisiejsze dźwigi osobowe to coś znacznie więcej niż tylko urządzenia służące do przewozu ludzi lub towarów między piętrami. Piękne przeszklone windy poruszające się wewnątrz lub na zewnątrz nowoczesnych budynków wprawiają nas w zachwyt. Niektóre z nich mają przeszklone boczne ściany, inne mogą mieć nawet szklane podłogi, jeszcze inne są wykończone niestandardowymi materiałami (np. tkaniny, duże lustra, zdjęcia, czy grafiki). Podróż taką windą to przeżycie wywołujące u wielu osób silne emocje, urozmaicające zwykły dzień i mocno zapadające w pamięć. Piękne windy o współczesnym designie stają się szybko wizytówką budynku lub jego właściciela. Każdy klient odwiedzający siedzibę firmy zapamiętuje podróż taką windą i będzie ją pozytywnie kojarzył z usługami świadczonymi przez przedsiębiorstwo.
Według przeprowadzanych niedawno badań prawie 90 procent pracowników biurowych stwierdza, że niezwykle istotny jest dla nich design firmy, w której pracują. Estetycznie i oryginalnie urządzone nowoczesne miejsce pracy jest najlepszą wizytówką firmy. Dzięki nowoczesnym aranżacjom, oryginalnym rozwiązaniom architektonicznym i nietuzinkowym dodatkom biuro staje się bardziej atrakcyjne zarówno dla pracowników, jak i odwiedzających je klientów. Ludzie czują się w takich wnętrzach lepiej i chętniej do nich wracają. Dużą popularnością cieszą się duże przeszklenia, zielone ściany, a także nowoczesne, przestronne, przeszkolone i zapewniające wysoki komfort podróży windy. Budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa jest bardzo ważne, dlatego warto przyłożyć dużą wagę do tego, jaki model dźwigu osobowego zostanie zamontowany w siedzibie firmy. Można dobrze wykorzystać potencjał wizerunkowy windy i sprawić, aby firma kojarzyła się dzięki niej z czymś niezwykłym, zaskakującym, oryginalnym i niepowtarzalnym, a jednocześnie pewnym, bezpiecznym i komfortowym.